Om dagen

söndag 24 maj 2009
Andra inlägget :) Har redan haft fyra besökare, superglad :-)
Tänkte berätta lite om dagen.

Imorse ringde min kompis Sara och frågade om vi skulle ta en fika i stan. Det tackar man inte nej till i första taget, så vid träffades vid 1 på det vanliga fiket. Tog varsin latte och kaka och snackade om ditt och datt. Tiden rusade förbi, och helt plötsligt var klockan 3. Och jag som hade tvätttid klocka 3. Så jag fick rusa hem. Nästa vecka ska dom nämligen renovera tvättstugan så man kommer inte kunna tvätta då. Sista chansen idag. Men som tur var har jag inte särskilt långt hem, så jag var hemma redan tio över. Så resten av dagen har jag tvättat och städat, inte särskilt kul. Och såklart startat bloggen, vilket var kul :)
Tyvärr fick jag inte med mig kameran, annars skulle jag nog haft några fina bilder att ladda upp..

Kommer ett till inlägg ikväll. Handlar om ett paket jag fick i veckan... Spännande va!?

0 kommentarer:

Skicka en kommentar