Vinn Spotify invites

söndag 24 maj 2009
Innan inlägget om paketet, så tänkte jag köra en utlottning! För ett tag sedan vann jag en Spotify invite på en blogg. Det är jag superglad att jag gjorde, för Spotify har förändrat mitt liv. Kan numera lyssna på vilken musik jag vill när jag vill! Hur bra som helst.

Jag vet hur svårt det kan vara att få tag på en invite, så därför tänker jag ha en utlottning av 2 Spotify Invites jag har.

Det ända du behöver göra är att bli medlem på antingen FreeSweetSite eller Smslandet, som du kan läsa mer om i nästa inlägg jag gör :)
Bli medlem på FreeSweetSite genom att klicka här och Smslandet genom att klicka här
Sedan skriver du en kommentar med vilken sida du blev medlem på, användarnamnet du blev medlem med och din e-postadress så jag kan skicka din invite om du vinner :)

Lycka till!

Tävlingen slutar den 3:e juni!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar