Paketet

söndag 24 maj 2009
Fjärde inlägget nu, jippi. Såhär långt trodde jag aldrig att jag skulle komma med att blogga :)
Blir dock kanske inte det roligaste inlägget men måste bara tipsa er. För jag är rätt säker att det finns andra gottegrisar där ute :P

I dagarna fick jag då ett paket...
Det var från FreeSweetSite. Det är en hemsida som man kan få gratis godis av om man tex. klickar på länkar, blir med på hemsidor m.m. Jag trodde inte att man skulle få godis, fast jag tyckte att det var lika bra att gå med, för man vet ju aldrig. Jag gjorde några erbjudanden och beställde sedan godiset jag samlat ihop. Jag väntade i ca 2 veckor och trodde aldrig det skulle komma, men så kom ett avi från posten att jag hade ett paket som låg och väntade på att tas ut. Man tänkte inte på att det kunde vara från FreeSweetSite, men jag gick jag och hämtade paketet dagen efter brevet hade kommit.
Så mycket godis där var. Rätt ovanliga sorter också. Mycket gott, men Vimto var nog godast :) Längtar redan på det nya paketet.

Du kan också bli medlem, här: FreeSweetSite

Image Hosted by ImageShack.us


När jag ändå är inne på "gratistrenden" eller vad man ska kalla det, så måste jag tipsa om en annan sida också. Nämligen Smslandet.se - Gratis SMS. Har skickat hundratals gratis-sms därifrån, och fått 2 kontantkortspåfyllningar och nu ser jag att man kommer att kunna få presentkort också. Spännande :-)

Oj, vilket långt inlägg det blev! Hoppas ni orkade läsa allt :)

Ps. Glöm inte Spotify invite-utlottningen nedan!!

3 kommentarer:

emmygoodwin sa...

ser smaskens ut :)

martina sa...

Åh gott det ser ut. Förstår inte hur folk orkar, man har ju inte tid att rekrytera massa folk hela tidenl..? Och sen brukar det inte finnas tillräckligt mycket erbjudanden. Men om det fungerar är det ju kanon! :D

litentanta sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

Skicka en kommentar